What to do today?

Aaaaah. Älskar när man har två lediga dagar framför sig. Eller visst, jag måste plugga, men å andra sidan: jag slipper gå i skolan!! That´s nice. Först och främst måste wille få sin dagliga motion. Tror jag ska åka ut dit nu.
Jag har fått värsta tränings/tävlingssuget nu. Det var efter att jag suttit på wille för första gången på typ 6 veckor. Man får abstinens. Det går inte att förklara hur det känns att ha en 600 kilos häst under sig, och allt bara funkar. Eller hur det känns att hoppa en hinder när allt bara stämmer och det bara smäller till liksom....
Kolla, dessa stövlar vill jag ha!
http://www.mbc-soubirac.com/images/equitation/fiches_produits/centaure.pdf
I brunt. Fatta vad snyggt. Jag har lämnat in mina nuvarande stövlar för reklamation på hästbiten, hoppas jag får ett par nya, då kan jag byta dem mot dessa istället.
Och de här benskydden:
http://www.dyon.be/produits_details_protec.php?Id_produit=1881&Id_cat=31&Id_lang=5
De ska jag köpa på skandinavium. Jag säger bara Rolex FEI World Cup Final 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer blir så spännande. Gud vad jag tjatar.
Nu ska jag ut till wille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback