Uppsats håller på att levereras...

Trött så att ögonen håller på att trilla ur skallen. Är så många saker jag tänker på just nu av olika anledningar. Hur kommer man få förändra sitt liv när man slutat plugga och börjar jobba? Jag får panik bara när jag tänker på att sluta med ridningen, sälja wille eller annat. Hur ska man ha tiden och pengarna då?
Uppsatsen går ganska bra faktiskt, vi jobbar på för fullt och på torsdag ska 75% av uppsatsen vara färdig, ca. Vi har kommit ganska långt känns det som. Det enda vi har kvar är att finslipa texterna, uppdelningen och att analysera resultatet, och en slutsats förstås. Det känns bara som att man har noll koll på allting och allt kommer att gå åt helvete...
Nu ska jag gå och tröstäta lite choklad från julstrumpan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback