Nöjd efter opponeringen...

Ja, vi hade ju pajseminarium idag, och det gick riktigt bra. Vi fick i princip bara bra kritik på vår uppsats. Det enda vi egentligen ska göra nu är att färdigställa den, fixa klart analysen osv. Det verkar som många andra precis har börjat nästan Det måste kännas jättestressigt, då den faktiskt ska vara färdig på tisdag... Så i helgen lär det bli massa filande på uppsatsen. Imorrn ska jag och Tessan sätta oss och skriva litegrann. Det är lika bra att göra det gemensamt, dessutom roligare.
Ska bli så nice när man lämnat in uppsatsen, då har man en del tid att ta igen sig innan nästa kurs börjar. Fast man måste ju börja fundera på c-uppsatsen nästan på en gång. Orkar inte tänka på det just nu.
Hela kvällen har jag spenderat med att kolla på Kullamannen. Jag har aldrig sett den förut, men jag hade för mig att det handlade om någon typ av mördare. Det verkar ju mer vara en barndeckare typ..men, men, det skadar ju inte att titta på den iallafall.
Ska försöka sova nu. Har varit så svårt att somna de senaste dagarna, vilket har resulterat i att jag har sovit som en stock på morgonen och varit dödstrött hela dagen...inte bra. Imorgon måste jag hinna till stallet och rasta scott litegrann innan jag åker till pappa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback