Lugn lördag

Idag har varit en riktigt lugn dag utan pluggande. Man behöver det ibland. Med lugn menar jag att jag städade hela fm, sen stack jag ut och sprang 30 min med Scott, åkte till stallet och tog insläppet, och nu är jag hemma igen. Det var skiitjobbigt att gå 20 min med wille direkt efter man sprungit. Pust. Kände mig helt mör i benen. Känns verkligen att det var några månader man sprang sist. =(
Ikväll...vet jag inte vad jag ska göra. Ska äta middag först, kanske träna lite med scott, kolla på sagan om konungens återkomst om jag orkar.
Verkar som om det blir tjejmiddag nästa helgen. kul!! Catta kommer hem till tullinge, så alla vi får chans att träffas. Det var ju faktiskt en av nyårslöftena som jag, anna,jossan och tessan kom fram till; att vi ska träffas mycket oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback