Fortfarande inte börjat...

Jag har fortfarande inte börjat plugga. Är så jävla seg i huvudet. Råkade tillochmed köra fel väg till stallet. Hur går det till liksom? Jag åker den vägen minst... 35 gånger i månaden. Helt plötsligt kommer jag på mig själv med att köra rakt fram till Riksten istället för att åka till vänster. Som sagt helt körd. Man har ju rätt att vara paj när man har varit i skolan hela dagen (oh my god), och lyssnat på proffessorer och annat tjafs. Tråkigt. Hur ska man komma igång med uppsatsen? Jag kan inte få en enda sak ur mitt huvud för tillfället. Självklart, när jag kom till stallet idag började det ÖSREGNA...kul... Så wille fick "vila" idag.... Jag skulle också behöva viiiila...men det går inte. Jag ska plugga Hunts skitbok. Längtar tills våren. Det kommer ändå inte bli vinter. Skit.

Kommentarer
Postat av: mother fucker

JAG KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-30 @ 21:05:58
Postat av: fucker mother

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!

2008-01-31 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback