Fem härliga lediga dagar förbi...

Efter slutseminariet i onsdags, har jag haft fem helt lediga dagar. Det har varit riktigt skönt. Igår var jag på tjejmiddag och träffade hela gänget igen. Jättekul, verkligen. Vi åt massa god mat och sen satt vi och pratade massor, massor. Hoppas vi får chanser att träffar mer framöver.
Idag har jag varit på IKEA där jag inhandlade lite saker till mitt rum; en stående läslampa som jag ska ha bredvid min fotölj, en förvaringsgrej till garderoben och två röda snygga lådor som jag ska ha i min bokhylla. Och sen köpte jag två vaser som ska stå på bordet. Scott fick en stor bläckfisk, som han nästan redan gjort sönder.
Längtar tills på torsdag när vi ska tillbaka till stav med wille. Jag hoppas verkligen att han är frisk då, annars blir jag jättedeprimerad. Känns så konstigt att inte ha ridit på över en månad nu. Kommer knappt ihåg hur det känns. Wille börjar tappa muskler nu också tyvärr. Det syns på hals och rumpa. Men, men..det får man väl bygga upp nu. Det var ju ändå tur i oturen att det var under lågsäsongen det hände, annars hade det varit piss rent ut sagt. örjar ladda inför Göteborg i påskhelgen också!! Ska bli så jäkla kul alltså. Och World Cup final!!! herregud, det kommer bli sjukt spännande. Roffe ligger ju trea i tabellen!! image35
Bild lånad från aftonbladet.se....

Och jag ska shoppa,shoppa,shoppa......

Kolla på den hä videon, hela alltså, poängen kommer på slutet. Skithäftigt!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LU8DDYz68kM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback