En dag när massor med saker händer på samma gång..

Var på kliniken med wille imorse. Självklart hade inte skadan läkt ut helt igen, så de sprutade kotleden och hovleden IGEN... Så det blir vila i 10 dagar IGEN. Och nu ska jag försöka skritta i 40 min om dagen. Suck suck suck!! Det är sjukt tråkigt. Att skritta i 20 min var en pina, och nu ska tiden dubblas. Fy fan.
Klockan ett idag är det första metodföreläsningen inför c-uppsatsen. Vi får väl se vad som sägs. Jag har ingen aning om vad man ska skriva om. Har inte ens orkar engagera mig i att kolla runt efter det heller. Måste gå tidigare för att åka till veterinären med scott. Hans ögon har varit irriterade typ två veckor nu, och det vill likson inte ge sig någon gång. Jävla skit. Varför är det fel på alla mina djur hela tiden? Jag skulle ha hållt mig till kaninen och guldfiskarna...  Så denna dag är det fullt upp. Hovslagaren ska givetvis komma idag också, men det kunde jag leja bort som tur var. Fattar inte att jag alltid lyckas få de tiderna när jag inte kan.
Nu ska jag duscha, och göra iordning mig inför skolan...See you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback