Blev sent igår kväll..

Upptäckte nämnligen klockan tio igår kväll att seminarieuppgiften skulle vara inlämnad senast 24 timmar innan seminariet ägde rum! Det vill säga innan klockan nio på morgonen idag. PANIK!!! Vi fick knåpa ihop det hela så gott det gick, men det var fan inte lätt. Somnade väl strax efter ett, och var jag tvungen att åka och lämna in skiten innan klockan nio. Fuck. Var helt i trance när jag åkte till skolan och lämnade in det. Expeditionen var inte ens öppen. Slöfockar.
Annars har jag städat hela förmiddagen, både dammsugit och moppat golvet. Ibland får man såna där ryck. Antar att man inte kommer få det lika ofta när man flyttat hemifrån tyvärr. Sedan åkte jag och Scott iväg och gick en långpromenad och så la jag ett spår som var betydligt längre än vad han gått förut. Det gick jättebra!! Trött på det här jävla vädret, man blir så skitig hela tiden!! Lera överallt. Surt. Sen red jag wille ca 40 min, det gick bra. Och nu har typ hela dagen gått....somvanligt... Tänkte att jag skulle springa idag, har funderat på det i typ fyra dagar men jag är så TRÖG. Jag hinner liksom inte förän det redan är mörkt. Jag vill inte springa när det är mörkt. Jag får väl träna lite hemma. Typ göra tio situps eller något. Hehe. Ska bli skönt när man får sätta igång och rida igen, så man får röra på fläsket.
Nu ska jag iallafall plugga en hel del tänkte jag. Måste ha läst kapitel fem och sex i bajsboken tills på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback