Trist onsdag

Idag har varit en tråkdag. Har haft massor med plugg, och det har bara regnat och regnat... Tur att jag hade sparat willes vilodag till idag iallafall...
Var i Huddinge och shoppade litegrann också. Köpte en skitsnygg stickad klänning på MQ, har ju massor med presentkort där. Den kostade typ 700 kr, men å andra sidan var den ju snygg. Haha. Köpte sen lite smått och gott på Kicks. En rundborste som man ska ha när man fönar (äntligen!!) och en kam som man kan använda när man tuperar (också äntligen!!). Och en ny mascara, självklart Lancome..the best. Och nån ansiktskräm som var extremt nödvändig. Sen skänkte jag tjugo kr till forskning för kvinnohjärtat eller vad sjutton det var. Så lite välgörenhet har man ägnat sig åt också.

Fasiken..vill bli helt frisk från min förkylning snart. Så jag kan springa, springa... Längtar efter det.. Måste ju bli trimmad tills beach 2008 liksom. Snart knappt om tid tillochmed.

Uppdaterade min tävlingslicens idag också... Längtar tills man får träna och tävla igen. Det är så tradigt att bara rida för sig själv. Men det är väl bara ett par veckor tills jag kan börja träna dressyr för Karin igen. Nice! Det är verkligen skitkul och ger resultat. Red i ridhuset igår och han var faktiskt jätteduktig. Gick på tygeln hela tiden och var så PÅ. Trevligt,trevligt.

Nu ska jag kolla på Grey´s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback