Denna hemska tentadag är över..

Pust. Idag var det något så hemskt som tentadag...Jag hatar att vakna som i panik och tänka:Fan jag kan ingenting!!
Jag hoppas, hoppas iallafall att jag får G, men är absolut inte säker på det. Det var inte jättesvåra frågor, men det gick liksom inte att komma ihåg varenda detalj i boken som de tydligen kräver...
Ikväll är det slappa, slappa och kolla på tv. Imorrn blir det långprommis med tessan och siri i det förhoppningsvis fina vädret, och obligatoriskt:fika! Sen på kvällen hem till jossan på middag.. Ska bli skoj.

Kommentarer
Postat av: Catrine

Åh, vad kul med middag! Hoppas ni har kul, önskar jag var hemma nu istället. Är väldigt långtråkigt här nere utan Thomas! Vilka blir ni? Ha´d super kul nu i alla fall! Kram

2008-02-23 @ 18:22:25
Postat av: Mickan

Jo vi hade jättekul. Det var jag,tessa, anna och jossan... Förstår att det kan bli långtråkigt därnere i Schweiz...

2008-02-24 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback