A happier day

image37

Ibland får man sina svackor. Ibland djupa svackor. Ups and downs. Det brukar bli bättre när det blir vår, och ljusare. Och när man får rätsida på livet. Det får man, förr eller senare, det ter sig bara på olika sätt....

Imorrn bitti är det stav igen med wille som gäller. Hoppas, hoppas, hoppas att han blir friskförklarad då så jag kan sätta igång med allt igen. Skulle vilja starta allsvenskan i mitten på mars, men jag vet inte...det får bli som det blir.Ingen mening att bestämma något nu, då blir man bara besviken. Men jag har värsta suget. Vill bara köra järnet på tävlingsbanan igen. Sätta de andra på plats liksom. Haha. Kanske ta min första förstaplacering, jag har ju inte varit bättre än trea på regional. Vi kom ju iof tvåa på allsvenskafinalen, men det var ju i lag...Whatever. Spännande inför imorgon iallafall. Jag har ju inte ridit sen...typ 20 december!! Skandal. FÖRRA ÅRET är det ju tilloch med. Shit.

Nu känner jag mig bara superglad, bara fylld av energi. Jag säger bara take it or leave it. Känns som om jag kan göra allt, och det kan jag nog också. Bara jag vill. Konstigt. Jag måste vara manodepressiv...

image38

Kommentarer
Postat av: Den som vet

Bra där! Så skall det låta. Vill man så kan man, så enkelt är det. Det är endast en själv som kan forma ens dag och förbättra ens egen tillvaro genom positivt agerande i en positiv anda. Carpe diem :D

2008-02-06 @ 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback