Första december

Men ingen vinterstämning. Snö, någon?


Jag vill ha minst 1 meter. Och minst fem minus. Sen är jag glad. Nu känns allt bara trist och grått. Man har ingen lust alls att gå ut. Fy.

Gjorde fudge idag. Den blev god. Jag min klant har helt glömt att fixa besiktning till bilen, så from idag är det körförbud. Kul. Jag har en bil men jag får inte köra med den. Känner mig helt handikappad.

Vad har jag gjort idag då? Förutom fudgen alltså. Eh. Inte mycket. Blev lite Nek-plugg, mer senare. Har tränat lite med hundarna. Och kollat på två filmer. Först Hopplära-Strömsholmsmetoden och sedan Madagascar. =) Båda var bra. Ikväll blir det väl stallet.

Imorrn ska vi till Kerstin Bergwall med Scott för att kolla upp hans eventuella allergi. Ska bli intressant att se vad hon säger.

Nä. Nu kanske det blir en långpromenad med scott. Behöver lite frisk luft känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback