Bye Sweden!

Imorrn bitti åker jag och mami till Danmark. Vi ska åka till Ollerup och hämta hem min lillasyster som har gått klart sin termin på gymnastikhögskolan där.



Jag har varit där förut dock. Men fasar för det hemska språket, och maten. Blä. Tänker verkligen inte äta nån pölse iallafall.

Ikväll ska jag och Leffe rida lektion för Lena Lilja. Tillåt mig att skratta- Ha-ha-ha-ha!!!! Herregud. Har inte ens ridit en enda träning sen i somras.... Och så börjar man med det här. Intressant. Aja..jag är inte själv iaf. Bara att göra sitt bästa.

Vi ses på måndag kväll när jag är tillbaka i Sverige!

Givetvis vinner Kevin ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sigge "alias" Limebrooks Sunrise Commander

Hejsan brorsan. Skoj att läsa om vad som händer i din vardag. Ska lägga till din och din mattes blogg till favoriterna. Nä, nu ska jag gå och sussa. Har nyss varit ute på en promenix. //Sigge

2008-12-16 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback