Första dressyrträningen igår

Oj, vad bra det gick! Jag har bytt till pelhamstång, och han funkar superbra på det. Det känns inte alls som om vi har tappat särskilt mycket. Iallafall inte jag. Det enda som är är att wille försöker komma undan genom att antingen bara svänga halsen eller skjuta ut ytterbogen. Men det kan jag få tag i. Han var tillochmed duktig i galoppen. Och han blev inte ett dugg svettig, så han har kanske bättre kondis än jag trodde. =) Ökade på hans högiva med tre kilo, så nu ligger han på 15 kg (!!) hösilage. Fast han måste ju fetta på sig ordentligt, han ser ju ut som om han har anorexia. Fy.
På söndag ska jag på Tedträning, det ska bli skitkul. Särskilt hoppningen.

Nej, nu ska jag iväg och hjälpa min farfar att bogsera en bil. Och sen ska jag tvätta bilen (tyvärr!! Det är så JÄVLA tråkigt) Sen ska jag rida och skriva på uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback