Ny frisyr...

Otroligt. Första gången på typ tio år har jag bytt frisyr. Haha. Men det ser iaf inte konstigt ut. Bara...ljusare och..kortare. Klippte väl typ 50 cm..nej, men nästan.

Ute regnar det..och regnar. Idag har jag mest varit duktig och pluggat. Läst allt jag ska läsa nu, så jag har två dagar på mig att repetera in allt. Allt och allt, jag fattar inte ens vad det kommer vara för frågor på tentan, det finns liksom inget att fråga om?!

Ikväll ska jag och Tessan åka och kolla på Underbar och älskad av alla. Det ska bli skitkul, vi har längtat som fan efter de där popcornen. Haha! Men biopopcorn är ju sååå goda. Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad mätt jag var efter de där jäkla popcornen och godiset!! HAHA! Snacka om att trycka i sig som om man inte sett popcorn på år och dar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback