Bilder från idag

image11

"Måste man gå upp eller vaddå?"



image12

Skogen



image13

"Är det godis på gång eller?"



image14

"Tjohoo!! En stubbåker!"



image15

"Hmm...luktar rådjur..."



image16

"Matte, jag kommer!"



image17

"Visst är jag snygg? Får jag en godis nu eller?"



image18

"Den här leksaken är störtkul!"



image19

"..och bara min!!!!"



image20

"Den är min sa jag ju! Ge hit den!! Annars..."



image21

"..gör jag ett känguruhopp och hämtar den själv!"



image22

Haha. Han bajsar inte, utan gör ett grodhopp för att hämta leksaken...



image23

"Jag ser inget.."



image24

"Vad är det som prasslar? Korv kanske?"



image25

Ser någonting långt borta



image26

"Vad ska vi göra nu då??"



image27

"Ge hit leksaken säger jag!!"



image28

"Skratta på du, det var faktiskt nära att jag tog den!"



image29
 
Ett föl vi stötte på på vägen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Cool grabb! Siri undrar om de kan leka snart nån gång? Du, det är hög tid att planera maten inför festen nu... blir en hel del mat som du och jag måste fixa! Jag bidrar med 4 kompisar medan Mattias bidrar med..hmm.. 15 typ! Och de flesta är killar.. som Mattias sa "de äter en jävla massa de där tattarna"! Haha! Så ja, massvis med mat med andra ord! Och så, inte att förglömma, måste vi inhandla en varsin passande outfit till kvällen! =)

Postat av: Mickan

Ja, det är fan bara två veckor kvar knappt...bråttom. Och vi kanske inte ska göra allt i sista sekunden som vi brukar..heheh...

2007-09-17 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback