Plugg och regn

Det regnar och regnar... Vädret tar igen all den tid det inte regnat nu i höst. Men jag behöver ju inte bry mig. Jag har ju faktiskt ridhus... =)
Hör och häpna, jag har läst färdigt allt kursmaterial redan! Så nu har jag idag, ons och tors på mig att repetera in allting. Duktigt. Jag har kommit på att det är smart att låtsas som att man tycker det är jätteroligt, för då känns det som att det är roligare också. Lura hjärnan liksom.
Mår illa. Försöker äta en påse "Mini Mellan-Nöt och fruktmix", men den är bara så jävla äcklig!!! Nötterna är jättesalta och fruktbitarna är så söta så man håller på att kräkas. Fy. Slår vad om att det inte är så jävla nyttigt som de försöker ge sken av. Blä. Äckligt, äckligt, äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback