Jag:en sekreterare

Har spenderat den senaste timmen med att skriva rent anteckningar från stallmöten, skriva en del trivselregler och helgchecklista! Pju! Hoppas alla de andra blir nöjda. Vi hade iallafall väldigt kul på mötet, och det blev inte så konstigt som jag trodde att det skulle bli.
Vi snackade en del om alla skumma människor som finns därute. Det finns tydligen en del, och fick höra historien om två av dem som jag iallafall redan har stött på. Läskigt!! Det är tydligen en som fött barn och sen blivit helt knäpp. Bara lämnat barnet och flyttat hem till sina föräldrar igen. Hjälp. Och en kille som är cp-skadad OCH har aspbergers(hur stavas det?) syndrom....
Idag har jag annars spenderat dagen med att lyssna på en föreläsning om sjukvårdsorganisation. Det var visserligen ganska intressant, men skola är ju alltid skola... Sedan fick vi tilldelat oss ett grupparbete om sjukvårdsorganisationen i Ryssland, tänk er nåt mer långsökt liksom...herregud. Dessutom i gruppen så ingår en person jag ICKE tål. Jobbigt. Tessan den jäveln ska jag åka på  semester istället för att redovisa. Men hon får fanemej vara med och skriva. Haha! Nån måtta på lyxen får det vara tack. =(

Inatt (okej, klockan var sex men ändå...) vaknade jag av att nåt pep. Jag blev ganska rädd först och trodde att det var brandlarmet. Jag gick upp, och av nån anledning trodde jag att det var telefonen som pep, så jag la ur den ur laddaren. När jag gått och lagt mig igen så började det pipa igen. Jag blir galen!! Släpade mig upp igen och såg att det var väderstationen som pep. Vem fan har mixtrat med den? Gick och la mig och vaknade 10.15. Så går det när man får sin skönhetssömn störd!!

Kommentarer
Postat av: Orvar korvars mamma

Motherfucker! Jag har, HELT SERIÖST, suttit med rysslandsskiten nu i... fyra timmar effektiv tid!! Läst, försökt förstå, letat info, ritat av hela jävla organisationsmodellen i Word för att det inte gick att kopiera den från sidan, och skrivit INTE ENS EN HALV SIDA! Det är så jävla svårt! Väldigt lätt engelska då...suck!

2007-10-23 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback