Förkyld?

Det är hemskt att vakna varje morgon med en hals som inte är sig själv för fem öre. Man vill inte ens vakna. Därför lyckades jag sova till tjugo i elva (!!!!!) idag. Det är nog rekord för mig. Hatar att sova så länge, men blir så trött. Och dagen går så fort. Var borta vid stallet och fixade lysena på transporten, och köpte såklart med lite fika från Rosenhill hem....fast ingen bulle, utan en chokladboll blev det. Jag har lust att börja springa igen, men det går ju inte nu när jag är förkyld. Skit också. Har fortfarande inte hållit mitt nyårslöfte.
Har städat lite nu. Längtar tills man får flytta hemifrån så man kan få håll ordning själv. Det blir ju bara stökigt här, och ingen städar typ. Jag blir tokig.
Annars blir det väl inte så mycket gjort. Ska försöka dammsuga. Det är verkligen tråkigt, och man blir arg när man dammsuger. Jag tror det är ljudet som är irriterande. Har kvällsfodringen idag också, så jag får åka ut till stallet lite senare än normalt.
Goodbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback