Febrig och trött

Fan, jag hatar att vara sjuk. Känner mig febrig som sjutton. Ont överallt och svag i musklerna....orkar ingenting. Samtidigt känner jag hur jag sväller upp som en fet,fet spädgris och måste börja träna NU, NU, NU!!!!!!!!!!!!! mycket viktigt. Ska börja skriva en träningsdagbok tror jag. Idag har jag både ätit en delicatoboll OCH äppelkaka med vaniljsås. Usch. Nä, nu är det slut på sötebrödsdagarna. Mina armar börjar se tjocka ut också...aaahhhhh! Man börjar förfalla. Snyft.
Vaknade imorse TJUGO I ELVA!! Igen!! Undra om det är för att jag är sjuk och måste sova extra länge? Tror det. Gick sen en sväng med Scott i skogen och la ett spår. Sen har jag ridit fast jag knappt orkade. Det var nära att jag inte ens klarade att hänga upp sadeln på sadelhängaren... Ikväll ska jag dock bara ta det lugnt. Man måste läsa en skittråkig artikel till imorrn också. Skitsvår och dessutom är den på engelska, medicinskteknikhälsoekonomiengelska!!! Lätt...tack för den.
Nej, nu får jag bli lite mer positiv. Jippi!!!! (Försöker vara positiv med dunkade hals och snorande näsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback