Ny kurs idag..

Grundläggande organisationsteori! På nåt sätt verkar det roligare än jag trodde det skulle vara. Det är faktiskt intressant måste jag säga. Nördigt men sant.
Förkylningen är betydligt bättre idag, jag kan röra mig relativt fritt istället för att ligga däckad på soffan som jag gjort de senaste 3 dagarna. Slöseri! Jag vet inte om jag har feber, men har jag det så är det betydligt mindre feber än igår.

Scott fick vara själv idag när jag var i skolan. Men tror ni inte att han skällde när jag kom hem! Varför gjorde han det helt plötsligt? Han har ju klarat det här jättebra de senaste gångerna. Aja, det är väl inte kört bara för det. Han har ju inte direkt fått någon stimulans de senaste dagarna, när jag bara har legat på soffan och sovit. Dessutom tror jag inte att han hade skällt så mycket/länge, då han inte verkade så uppspelt. Det är bara att jobba på...

Tror jag ska ta bilen bort till lida och ta en promenad, både scott och jag behöver röra på oss skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback