Kryssning, tjejmiddag och mycket annat!

Här har det hänt grejjer. Kryssningen blev lyckad, även fast Viking buffé inte var någon höjdare precis. Roligast var klart när tessan fick tre drinkar över sig, haha!!
Igår var jag på tjejmiddag hos jossan, det var skitkul. Vi insåg nog hur jävla gamla vi blivit, när vi håller på att snacka barn, preventivmedel och giftemål(!!!!!!). Jag säger bara en sak: Cinderella om 40 år!!
Vad hemskt.
Vi satt uppe och snackade tills att vi insåg att klockan var halv två. Hoppsan!
Känner mig helt dödstrött idag....men det blir nog inte så mycket gjort idag iallafall. Ska väl plugga lite och åka till stallet. Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa, och äta alla goda ostar som vi gav till pappa på fars dag. Mums.
Nej, nu måste jag faktiskt gå ut med den stackars hundensom fortfarande inte fått gå ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback