Oh happy day!

Ibland är man bara GLAD! Idag är en sån dag. Don´t know why. Men....om man kan få meningen "jag känner mig helt hög!!" till "Kinamuren?", så är ingenting förvånande längre.

Imorrn skulle vi ha studiebesök, men "tyvärr" så blev det inställt, verkligen synd. Verkligen....inte. Det blir matsäck på djurgården imorrn med dogsen. Nice, hoppas de kan sköta sig bara. Jag har köpt färsk ananas, bullar (vaniljkola, aldrig provat), hundgodis och lite smått och gott. Tessan har köpt rostbiffsmackor (inte grandma´s roastbeef dock!!), mums. Fredag tjejmiddag.....några kunde komma iallafall. Kul! Catta har man ju inte sett på länge.

Känner mig duktig. Sprang 4 km idag också, och det var inte ens speciellt jobbigt! Men det var nog för att jag hade musik med, dock ramlade hörlurarna ur hela tiden! Fan, det är nog nåt fel på min öronkonstruktion. Mongoöron....suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback