Latmask man är

Fy vad seg jag har varit idag. Det är ju så att man skäms! Vaknade vid halv nio, av att jag hade en jävla huvudvärk. Skit också! Jag gick upp ändå, men fick gå och lägga mig igen vid tio för att jag mådde så dåligt. Sov en timme, sen åkte jag till stallet.
Där fick jag veta att Gaby fått åka in till akuten för hon blev sparkad av ett föl i magen. Usch, hoppas det gick bra. Inte orkade man rida heller, utan longerade en halvtimme istället. Åkte hem, bråttom som vanligt, åt och duschade, sen var det skola. Redovisning av nåt jäkla dumt projekt vi har haft den här kursen. Tråkigt, men pinan varade bara två timmar. Sen har jag gjort NADA! Absolut ingenting...bara glott...så seg i huvudet också. Fy vad jag är slö, jag får tillochmed dåligt samvete. Jag kunde ju åtminstone pluggat, men icke!Jag orkar fan inte.

Imorrn kväll ska jag på studentmottagning och på lördag är det spårkurs och på söndag tävling. Fullspäckat schema! Och nästa fredag..tenta...och sen...SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!!!!! Jippi!!!

Mors lilla lathund sa,
du ska tro att jag jobbar bra, men tycker du som jag tycker du som jag,
jag gör det helst nån annan dag

Imorrn då ska jag knoga,
hela guds långa dag,
ja ojojoj vad jag ska gno

Ja, och ser du därför så måste jag ta det väldigt lugnt idag,
jo för just idag går det inte bra,
jag gör det helst en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback