Jag är glad

Ibland vaknar man på morgonen och känner sig bara så jävla glad. Idag är en sådan dag. Fråga mig inte varför, jag känner mig bara hemskt nöjd med allt och har "tro på framtiden". Haha. Vad seriös jag låter.

Skönt med "sovmorgon" idag, då jag slipper åka till stallet på morgonen idag. Men jag vaknar ändå vid halv nio, det är dock bra då man hinner göra massa annat tills man ska till skolan. Ikväll ska jag rida lektion för Susanne på ridbanan, ska bli intressant faktiskt. Sen är det två lediga dagar, eller fyra snarare...Nice. Men då måste man plugga. Vilket jag borde göra nu också. Kom igen nu.... Ska väl ut iaf på fredag, kul! Det var länge sen, men jag får väl lära mig att umgås med folk...ibland iallafall. Jag kommer nog bli en enstöring när jag blir stor. Sitta i en stuga i skogen.
"Jag är enstöring, enstöringar gillar inte att störas av andra människor.." (Syftar på Bertil Enstöring...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback