Grattis jag själv 21 år...

Nu är man ännu äldre, suck.

Nuförtiden bryr man sig typ inte om att man fyller år. Vad har det för betydelse? Det enda är väl att man kan träffa folk man gillar och äta god mat och tårta. Sen klockan tolv har jag stått och gjort sex pajer och två garnerade kiwitårtor. TRÖTT i benen och fötterna, plus att man börjar känna sig lite krasslig i halsen...

Imorrn ska jag klippa mig, äntligen! Ska bli så skönt att bli av med det hemska ovårdade trasslet som sitter på skallen..

Kommentarer
Postat av: Krazypal

Grattis!

(Vad hungrig jag blev)

Postat av: Jen

Jag har utmanat dig. Kolla in min blogg för närmare anvisning.

2007-03-07 @ 17:04:00
URL: http://www.jennifermargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback