75-års firande igår och plugg ikväll...

Igår var man ju som sagt hos farmor och farfar, de firar ju 150 år i år. Det blev massa buffé, ost och kex samt tårta. Tyvärr hade Milton ätit upp tårtbotten, så det blev äcklig färdig tårta från Spaaks...Kom väl hem vid halv åtta, satte mig då och pluggade lite. Blev en del övningstal och som tur är så känner man ju igen det mesta. Det är väl teorin man måste öva på så man inte missar första delen och får 3 poäng igen. Det skulle vara snopet.

Så nu blir det fyra dagar med intensivt pluggande. Men jag ska försöka lägga om det mer, med flera pauser, låta mig själv göra roliga saker osv. Och inte bara sitta och trycka in i skallen för då blir det bara ännu jobbigare.

Ska till stallet strax, fortfarande har inga grupper till dressyrkursen kommit upp, undra om det ens blir nåt? Fan, att folk ska vara så sega. Så nu måste jag åka förbi Söderängstorp och kolla upp det. Har inte tid, men är ju tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback