Solsting och för lite sömn, men ack så lycklig!

Herregud. Fan vad jag är bra egentligen! Hur kommer det sig att jag aldrig upptäckt det förr? Vilken jävla vinnarskalle man har också.
Började med att klockan ringde 06.00 imorse, trött!!!!!!!!!! Somnade inte förän 01.00 tror jag.. Men på tjugo minuter var man färdig för avresa till stallet. Fodrade alla hästarna, åkte därifrån 07.30...Kom till Skrefsta klockan 08.00, och det var redan varmt, typ 14 grader och stekande sol! Startanmälde och gick banan...inte så svår bana, men det var en del bågar, samt en kombination med oxer in och räcke ut. Lyxen var att vattnet inte var med, men man fick försöka hoppa den när man ridit klart, "utom tävlan". Jag tittade på några innan mig, och tänkte "nu fan måste jag gasa, annars kommer jag gå felfritt utan placering!" Och det är det mest irriterande som finns...Men,men..framhoppningen gick hur bra som helst och han var PIGG! =)
Gick in på banan och red...felfritt!!! Jag gjorde tillochmed lite omhoppningssvängar, även fast de inte var de snabbaste så..kom jag iallafall sjua av typ 40 startade eller vad det var. Good! 120 var en A0/A dvs en tidshoppning, men jag rider inte på tid än. Det var rätt snäva svängar i banan också, men det gick skitbra och han petade bara en bom (väldigt lätt)! Kändes inte alls högt eller läskigt. Så, man får väl säga att jag är väldigt nöjd med vår insats idag!! 
Ikväll har jag varit ute på en skön skogspromenad med Scott, så härligt när det är svalare på kvällen. Sen har jag pluggat nån timme, ska väl fortsätta med det lite senare. Imorrn blir det iallafall sovmorgon! Nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback