Sååå duktig häst!

 Fan vad jag är stolt. Gick så jävla bra idag på träningen!! Red på runstens tävlingsbana,så det fanns både pulvermanngrav, vattengrav och bank (trappa). Och inte en enda jävla vägran på hela tiden!! Han hoppade allt! Banken var han helt galen i. Vi hoppade den från alla håll, från ett håll var den ca 1 m hög i upphoppet och uthoppet.  Han tryckte ifrån så i uthoppet så jag var fan 2 m ovanför sadeln!! och sen skulle han bralla som sjutton efter också! Knäppis! Alla avstånd stämde, fatta, jag kan rida på avstånd nu! Det har jag längtat efter, jag var så dålig på det förut. Men nu..superbra. Han var så lydig, kunde både länga och korta hur lätt som helst, och han bara sög tag i hindrena. Superhäst.

Annars har jag bara varit idag, så skönt att bara göra ingenting när man är ledig. Man uppskattar de lediga dagarna mer när man jobbar. Usch, sen ska jag jobba tors-mån. Inge kul att jobba så många dagar i rad. Sen är det ons-fre...sen SEMESTER!!! Ska bli så skönt. Också nice att Wille och jag får en paus från varandra i två veckor. Då får man lite inspiration, nu är vi så trötta på varandra..och sen är det tävling 15 juli! Kul! Känns som om jag inte tävlat på 100 år, fast det var ju dock inte länge sen...

Nu ska jag sova, och ta sovmorgon imorrn. De två senaste dagarna har jag vaknat av att de har borrat i grunden....auughh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback