Regn och åter regn...

Idag fick jag sluta 4 timmar tidigare pga att det var så lite folk på grönan. Nice, jag hade inte pallat att stå där ända tills åtta...
Igår var jag "ledig", men somvanligt innebar det bara en massa stress och "måsten". Först klippte jag mig kl 11 i skärholmen, blev snyggt! Köpte lite smått och gott sen, blandannat en bikini. Nej just det, innan dess var jag på Nordea i Tumba och löste in en check. 500 jobbiga pensionärer som nödvändigtvis ska vara där just när jag är där. Det resulterade i 20 min väntetid. Efter alltihopa åkte jag till stallet. Charlotte skulle prova Wille innan jag åker bort. Det gick superbra, och jag blev jättesugen på att rida wille i dressyr och köpa en dressyrsadel. Så vi får se om det blir en sån efter sommaren.
Nu ska jag bara slappa hela kvällen, var i stallet tidigt imorse, då jag trodde jag skulle sluta åtta idag. GUD VAD SKÖNT!!! Mamma mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback