Ahhh...ledig!!

Idag fick jag vara ledig fast det egentligen inte var meningen. Visst jag kunde tjänat pengar, men jag var sååå trött på allt och kände bara för att skrota hemma istället.
I onsdags var vi ute på Café Opera, det var kul, och jag fick "prata ut" om en del saker som verkligen behövdes. Ibland är inte folk som man tror/befarar, ibland är de bättre, bara att de inte är så bra på att visa det offentligt. Jag är iallafall nöjd.
Snaaart får jag åka på semester också! Så skönt att slippa allt här hemma i två veckor, och så ska jag ju tävla den 15 juli också. Ännu roligare. Bilden nedanför visar oss i 110 klassen den 3 juni på BRS. Vi kom sjua i den klassen och hade 4 fel i 120. En ganska bra dag helt enkelt.
Nu ska jag fortsätta min otrligt sköna lediga dag med att städa mitt rum, behövs som fan, åka till stallet, fixa iordning alla saker där som är helt skitiga osv. Nice!!


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback