Jobbar på...

Nu jobbar man igen. Men det är helt okej faktiskt. Man vet ju att man får lön för mödan bokstavligt talat. Annars har väl inte så mycket hänt. Har bara försökt njuta av sommaren, med massor av sol och bad. Har tillochmed badat två ggr ute! En gång på Notholmen (19 grader) och i torsdags (22 grader). Shoppade loss i nya HM-katalogen. Köpte skor, en snygg kappa, underkläder och en kjol. Skorna tror jag dock jag ska skicka tillbaka då jag hittade ett par snyggare på HM i stan. 298 kr!! Värsta kapet!
Imorrn jobbar jag från kl 14 till 21. Ganska långt pass. Fast det lär väl gå fort om det blir mycket folk. Sen är jag ledig tisdag och onsdag. Jobbar sen tors-fre, sen är jag ledig lör-mån! Det skulle ju egentligen varit 150 års jubileum nere på landet i helgen. Men Milton har ju gått bort, och ingen har längre lust att fixa något. Det är tråkigt. Kanske skulle vara den "sista" riktiga festen de kan ha innan alla blir för gamla. Men,men..vill de inte så vill de inte....
Längtar tills alla tävlingar kommer igång igen. På torsdag ska jag träna för susanne hemma. Sen blir det Gnesta den 12:e augusti. Hoppträningen börjar den 14:e. Tävling på ryttarstadion den 18:e. Ska bli skitkul, jag känner mig verkligen på gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback