Imorrn är det hemfärd

Imorrn bitti åker vi hem igen. Ska faktiskt bli skönt, kommer dock sakna de bra promenadvägarna. Och den salta luften. Men..I´ll be back. Nu gäller det att förbereda sig mentalt för tävling på söndag. Men jag tror det kommer gå bra. Hoppas på att vattnet inte är med i 120klassen, men vi får väl se hur det blir med det...nån gång måste ju vara den första.
Funderar på om jag ska sticka ut och springa nu på dagen, egentligen orkar jag inte. Men jag har inte sprungit sen i söndags. Lär väl inte hinna så mycket sen hemma.
Här är det typ översvämmning överallt. Bilköer genom hela Kärra, och gamla E6:an har rasat och 41:an har 2 m vatten över sig. Det har kommit 200 mm under juli månad. På det sättet känns det skönt att komma hem. Det ska ju bli bra väder i helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback