Ännu en dag har gått..

Vad tiden går fort. Idag har jag varit på IKEA av alla ställen. Sen har jag plågat mig och hunden runt 4:an. Ganska jobbigt i värmen, men,men...vad gör man inte för att vara fit for fight? Nu orkar jag faktiskt inte rida och springa på samma dag, så jag åkte bara till stallet och mockade (lat). Jag har bara 4 dagar kvar på min semester...! Jobbigt. men å andra sidan så har jag en vecka kvar i augusti, och så jobbar jag ju typ bara bra tider. Inga kvällspass alltså. Det är skönt, gillade inte dem, de var deprimerande. Man kunde inte leva ett normalt liv.
Kanske åker jag ut till Tessan nåt den här veckan, de är ute med båten. Hoppas det blir lite mer badvänligt väder bara. Jag kan ju inte sluta denna sommar med 0 utomhusbad, i år igen! No way. (Poolen gills faktiskt inte som utomhusbad!)
Igår var jag i stan och fyndade lite på rean. Köpte ett par jeansshorts på NK för 450 kr, det var halva priset. Köpte även en almanacka. Jag måste kunna planera mitt liv några månader framåt annars blir jag tokig. Kanske blir det lite mer handla när jag fått min lön nästa vecka. Jag måste ju faktiskt gå på grönan nån dag också, jag får ju åka allt gratis, och sen får man ju en massa biljetter också. Slösigt att inte använda.
Åh, vad hungrig jag blev...luktar mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback