Välkommen år 2007!!!!

Nu är det nytt år. Hoppas att detta år blir bättre än det förra som var lite trist. Eller, vad ska man säga, jag har lärt mig mycket om mig själv och andra. Jag har blivit mycket besviken på personer som har varit mina vänner. Särskilt en person, som jag känt i 13 år. Som bara stack och sen snackar massa skit. Som om hon hatat mig i hela sitt liv. Men vad ska jag göra? Hon ger ju sig aldrig. Många gånger tänker jag på henne och saknar henne. Vi umgicks ju en del när vi gick i gymnasiet. Och jag saknar våra utekvällar.
Men det är väl bara jag. Hon verkar ju inte gilla mig överhuvudtaget, fattar inte ens varför hon låtsas varit kompis med oss i 13 år.  Det är falskt. Sen har hon mage att skriva om att hon inte gillar vänner som lämnar folk i sticket när man mest behöver dem, snacka om att sätta huvudet på spiken. Men jag saknar dej trots allt, du vet vem du är.

Jag har även gjort en del kloka val detta år, som jag inte ångrar. Men även en del småsaker som jag ångrar. Fast oftast ångrar jag inte så mycket, då jag oftast tänker efter före. Jag kan stå för det jag har gjort detta år iallafall, även fast inte vissa tror det. En del saker har inte blivit som jag har velat, vilket har resulterat i en massa tänkande och besvikelse. Stunder har man känt sig så...liten och som "ingenting".

Den som har funnits hos mig hela året är såklart Tessan. She´s my one and only, forever. Vi har alltid kul och vi har kul på sätt ingen annan fattar. Ingen kan förstå vår roliga humor. Vi måste träffas oftare på "fritiden"!! Jag säger bara: "Gloooooooooooooooriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!" *snygga danssteg* Haha! Vi är bäst, och jag skulle aldrig klara mig utan dig, det vet du!!! Vi ska knäcka även detta fisiga år.

2007 hoppas jag blir året då:
-Wille håller sig frisk, vi tävlar/tränar massor
-Scott klarar att vara ensam hemma (han är på så god väg)
-Jag får massa inspiration till Scotts träning
-Tessan och jag får ännu roligare, gemensam semester i sommar maybe?
-Det går bra i skolan (eller fortsätter att gå bra...)
-Jag kan slippa idioter
-Jag umgås massor med vänner

Ja, och mängder med fler saker. Det ordnar sig alltid. Ska bli spännande att se vad som händer, men jag lever i nuet!

Gott nytt år till alla människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback