TRÖTT!!

Fy fan, idag har jag varit i skolan från ca 10.45 till 17.00 och jag är så trött!! Man blir ju inte direkt piggare av att ha en tenta på fredag...

Vilken storm det måste ha varit i natt, åkte genom skogen på väg hem från stallet och träden låg som plockepinn längs vägen... Tur att man inte skulle rida, då hade man väl fått ett träd i skallen. Imorrn är man ledig från ridningen, tessan ska rida, själv ska jag in till ryttarstadion för sista besöket hos hundpsykologen. Ska bli intressant att se vad hon säger nu då om allt. Ensamhetsträningen går ju bra, han klarar ju en halvtimme lätt, så då är nog den värsta biten över. Han är också tyst i bilen under en längre tid, eller han kan yla till, men slutar efter en kort stund då han vet att det inte är någon mening. Så om några månader är han säkert klar för att vara ensam när jag är på föreläsningar. Så skönt! Trodde aldrig det skulle ordna sig faktiskt.

Försöker just nu ta igen mig lite...är ändå ingen mening att plugga förän man fått i sig lite mat. Vilket lär ske snart. Hungrig.

The least you can do is give me back my heart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback