Nice dag

Sov till nio..skönt! Förutom att det var en hantverkare här och bredspacklade i hallen så att det skrapade jättehögt! Och de börjar ju typ sju på morgonen. Som tur var gick han vid tio så man fick lugn och ro. = )
Har bara pluggat idag, åkte ned till centrum för att handla lite (måste ju ha lite och göra när Scott ska öva på att vara själv). Jag tror att han hade varit tyst, men man vet ju inte eftersom han hör när jag kommer med bilen.

Idag skulle Wille ha blivit klippt, men tjejen som skulle göra det har krånglat jättemycket så hon ska komma imorrn istället. Huvudsaken att det blir gjort. Han ser ju ut som "hej kom och hjälp mig". Lång ful päls som nästan är lockig!! BLÄ! Han ser helt ovårdad ut, som att han är 25 år eller något. Ska iväg till ridhuset idag och lämna in min bidragsansökan till klubben. Egentligen skulle den varit inne den 31:a dec, men de kanske är snälla. Om man får 825 kr så är ju inte det så dåligt, ny licens för 2007 blir det då! Fast det måste det ju bli ändå, med eller utan bidrag.

Har utsett första tävlingen i år..det blir hemmatävling, regional i slutet av mars. Funderar på 1 m och 1,10..måste ju köra en mjukstart. Hoppas han håller bara. har tillochmed beställt "stallboken" för att jag ska kunna hålla reda på allt.

Nej, nu måste jag fortsätta och räkna på påläggskalkyler. Ligger efter mitt schema. Nu skulle jag egentligen ha gjort kapitel 10-11...jag ligger på kapitel 8...övningarna iof men ändå.

Just det! I måndags var jag på tjejmiddag hos Jossan, för hon fyllde år. Det var kul! Man har ju inte sett alla på så länga, men det känns inte som så länge sen när man börjar prata. Och den stora överraskningen var att Catrine var där. Hemma från Schweiz!!! Henne har man inte sett sen i somras. Hon är ju en busy woman nuförtiden. Jättekul att träffa henne.

Nä, nu måste jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback