Glad vecka!

Har känt mig på så glatt humör hela den här veckan..men det lär väl gå över... ; )

Kommit fram till flera saker i mitt liv..som jag måste ändra på. Det går liksom inte att hänga upp sig på allt det gamla, vad hjälper det? Nu är det nya tag som gäller! Och jag klarar ALLT! Jag slår ALLA! Och jag ska fan visa dem som inte tror på mig! Jag orkar inte vara en liten lort längre. Jag måste få vara nån, om det så innebär att jag måste svälja min jävla stolthet och gå vidare i livet. Även fast jag är arg, besviken och ledsen. Jag måste, för jag orkar inte med det livet jag levt hela hösten, det knäcker mig. Orkar inte oroa mig för allt, orkar inte "ge upp". Jag måste iallafall få intala mig detta tills att jag verkligen kan leva upp till det. Vilket jag ska göra, om det så är det sista jag gör i mitt skitliv.
VAD är det egentligen som betyder något? Jo, det som gör mig glad och lycklig. Vilket kan innebära att andra är glada och lyckliga. Det är det som betyder något. Skolan betyder ingenting, redovisningar betyder ingenting, tentor betyder ingenting, utekvällar betyder ingenting. Varför ska jag alltid vara som alla andra vill att jag ska vara? NEJ!!! Det är slut med det från och med nu! Jag skiter i om alla tycker jag är dum i huvudet!!! De enda jag bryr mig om tycker inte det, för det vet jag. Jag skiter i om de tycker att jag är sämst, om jag är ful, har konstiga kläder. I DON`T FUCKING CARE!!!!!!!!!!!

Jag måste också inse att man inte alltid kan få det man vill ha. Det är svårt, för det känns som om jag "alltid" fått det. Jag vågar inte chansa, för att jag vågar inte misslyckas!!  Herregud, vad fan är det då?? Ååååh!! Jaja, nu har jag att göra iallafall..

Kommentarer
Postat av: Miss "I wanna be the papa you can be the mom OH-OOH"

Är på partyhumör här.. känns som att vi måste ta itu med det snart!!!!!!

2007-01-26 @ 22:15:31
Postat av: Mickan

ELLER HUR!!! Vi får hitta ett par hunkar att dra med ut på stan! Undra om hunkarna kommer heta anna och jossan? HAHA!

2007-01-27 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback