Träning idag...

Var på Runsten och tränade för KG Svensson idag. Det gick ganska bra, men jag fegade ur x antal ggr tyvärr, så han kändes därför lite seg. Men en sak var mkt bra: Han hjälpte till med markarbetet!! Det behövs verkligen.  Hade med mig mackor gjorda på nyttigt bröd och brie, salami och sallad. MUMS! Jag har tryckt i mig två stycken, men ändå, det är ju faktiskt den enda middagen jag får idag.

Man har fortfarande inte kommit till ro sen man kom hem från Göteborg. Det var så mycket där, under så kort tid, så speedat. Man känner sig fortfarande så speedad. Skulle bara vilja vara hemma och ta det lugnt en dag. Men det får man ju självklart inte. Imorrn fyller min farfar 75 år, och då måste jag dit och hjälpa till med maten och tårtor osv. På morgonen ska jag upp och rida också, men det blir nog inte så himla tidigt. Joppe ska vara på körskolan till klockan halv elva, så jag får väl anpassa mig efter det. Eller så tar jag med mig Scott kanske.
JAG ORKAR INTE PLUGGA TILL OMTENTAN PÅ MÅNDAG!!! Jag bara kräks när jag tänker på det, för det känns verkligen lönlöst!! Men ändå inte, man har ju faktiskt pluggat till den en gång förut så det borde ju inte behövas så mycket mer plugg. Jag får sätta mig och försöka lösa lite uppgifter då. Kanske tillochmed börja lite ikväll, sen får jag ta med mig pluggböckerna till min farmor och farfar imorrn så jag kan plugga minsta lilla lediga stund.
Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att PLUGGA, för det är ju så roligt och givande..inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback