Hektisk helg

Har suttit hela dagen och knåpat på en branschanalys för skidmärket Rossignol... Så kul var det inte precis. Men man är "ledig" förövrigt iallafall.
Var nere i centrum när Scott skulle vara ensam (klarade 45 min, jippi!!), och köpte alla hjärtans dags presenter till mamma och pappa. Gud vad jag är duktig ibland. Det blev en varsin pocketbok!

Annars har jag inte gjort så mycket idag..vaknade faktiskt klockan kvart över åtta...trött! Var på födelsedagsmiddag igår inne i stan, kom hem vid halv elva efter att ha skjutsat hemma alla människor. Jag hatar att köra i stan, man blir ju helt svettig av alla bilar och filer överallt!! Kaos i skallen blir det.
Sen låg jag uppe och läste hela Storlek 37 av Denise Rudberg. Ja, jag vet att jag läser fort. Var klar vid tjugo över tolv, då somnade man som en stock.

I helgen blir det mycket. Imorrn ska jag jobba från tio till tre, sen är det dressyrkurs ute på Södertörn RC klockan halv sex. På söndag lovade jag att ta en tjejs stalldag, samt att det är kurs klockan halv ett, kommer att vara fullt upp hela tiden. man ska väl hinna plugga också, men det är ju trots allt tre veckor kvar tills tentan. Och min välfötjänade semester: fyra dagar på Gbg Horse Show! Tjoho!

Nä, howdie folks! Nu ska jag bubbla runt i lite jacuzzi, innan det blir dags för goood mat, SEMLOR till efterätt (hemmagjorda) samt Så ska det låta. Jag kan alltid alla låtar, borde ju vara med själv för att det ska bli lite ordning på det hela. Måste bara sjunga upp mig lite först..laaaa,laaaaa...doooo reee miii faaa sooo laaa tiiiii dooooooooooooooooooo..................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback