Tenta imorrn

Jag kom på idag när jag suttit och slappat två timmar..jag har ju tenta imorrn för guds skull!! Hoppsan!
Så kvällen har bestått av att sitta och kolla igenom gamla typtentor...väldigt kul.
Det blev ingen träning ikväll för att KG hade fått vinterkräksjukan...så vi fick träna själva hemma. Det gick hur bra som helst!! Wille var jättepigg och brallade på hela tiden. Hoppade som en gud...ja, vad mer kan man begära?
Fick min present från Elle för att jag köpte en prenumeration...kul att jag inte hade kollat att det var typ en antirynkkräm man fick!!! Snacka om pinsamt. Jag kan inte använda den när någon annan är närvarande, no way. Nog för att man börjar bli lite till åren..men antirynkkräm..
Jag är så täppt i näsan så jag knappt kan andas. Tacka vet jag nässpray....
Har just betalat SFK-tävlingen som kommer att vara den 6:e januari. härligt med en tävling så snart!! Jag fasade för att nästa tävling inte skulle vara förän i typ mars eller något. Vi som är i så bra form nu och allt.
Imorrn är det som sagt tenta, som börjar kl 13..innan dess är det "ledig" tid, tjena. Sen ska jag på stallmöte på kvällen. Så det blir fullt upp somvanligt. Ser fram emot helgen..då kanske man kan slappna av lite och förhoppningsvis har man köpt alla julklappar då så att man bara kan julpyssla och göra roliga saker. Vet ju inte om jag ska jobba heller...men det får man väl se.
Nej, nu ska jag fortsätta att plugga lite..sen:godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback