Fullt upp!

Hinner inte skriva så ofta då det är fullt upp såhär innan jul med julklappar, b-uppsats,julbak osv. Trött är man och känner sig helt snurrig i huvudet! Men orka måste man!!
Planeringen för idag är att läsa in mig på lite uppsatsmaterial inför uppsatsskrivningen, läsa i kurslitteraturen eftersom det är tenta på onsdag, träna lite med scott, åka ut till stallet och ta hand om wille, duscha...sen kanske något mer om jag hinner. Som sagt:fullt upp.
Julklappshandeln går mycket bra, jag har handlat klart till Joppe, jag vet vad jag ska köpa till Tessan och till mamma och pappa har vi köpt hälften typ. Men det är låååångt kvar till julafton är...Typ...10 dagar, på den tiden hinner man ju hur mycket som helst! (Märks det att jag är tidsoptimist kanske??)
Idag var det första sovmorgonen på typ 150 år, sov till tio och vaknade med en fruktansvärd huvudvärk! Fy fan! Jag vill aldrig mer ha sovmorgon, man mår bara dåligt hela dagen sen. Bättre att gå upp vid åtta senast. Igår gick jag upp tjugo över sex för att kolla på luciafirande på svt. Det var riktigt bra faktiskt!! För en gångs skull...och de hade snö. Fusk.
Nej, nu ska jag börja läsa lite c-uppsatser och börja fundera på vår problemformulering.

Kommentarer
Postat av: Catrine

Tja Mickan. Hur är det såhär i juletider? Mkt plugg förstår jag.. Stackare! Själv tränar man bara. Var uppe en sväng och fixade tänderna och jobba för en vecka sen. Då var det mycket man skulle hinna me, men så fort jag är i Kalmar finns det tid till allt. Svårt att få tiden att gå ibland faktiskt :S
Vad händer på jul då? Thomas och jag åker först upp till Tullinge och firar med min familj och sedan tar vi färjan till Gotland och firar den "riktiga" julen med Thomas familj.

Lyckatill med plugget!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback