Förberedelser inför tentan..

Man ska orka ända tills på söndag. Hur fan orkar man att fortsätta plugga,plugga oavbrutet utan att kunna göra något annat förutom nödvändiga saker? För en gångs skull känns det som om man har ganska bra koll på vad det hela handlar om. Trött.

Träningen igår gick mycket bra, fick beröm av KG för att både jag och Wille hade blivit så mycket bättre. Det är alltid kul faktiskt. Känner mig helt slut, förra helgen var det tävling lör, sön nu i helgen var det dressyrkurs fre,lör,sön och igår hoppträning och idag dressyrträning. My god! Jag vill vila!!! Träningsvärk har jag också.

När kan man få lite julstämning? Sätt på snön nu, och julmusik tack. Och så kan jag få tid så jag hinner göra en pepparkaksby med massor olika hus som jag har tillverkat själv. En kyrka, en ladugård med djur, småhus osv. Det skulle vara kul, kanske man hinner det lite senare. Måste handla klart julklapparna också. Tidsoptimist är det tur att man är iallafall, annars skulle man känna sig stressad.

Nä, nu ska jag komma igång och plugga lite till, dammsuga osv. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback