Bizzy....

Helgen har varit fullbokad. Igår jobbade jag och var sedan med pappa på stan och handlade en del julklappar. Idag åkte jag till Hund 07 på Älvsjömässan, kollade på massa fina hundar, och köpte lite smått och gott. Bl.a. en jättebra canvasbur som man kan vika ihop och bära med sig. Jag ska ha den i mitt rum så scott kan ha den som sitt eget krypin, den är ju perfekt att ta med hem till andra också. Bara 350 kr! Värsta kapet.
Har suttit nu och läst ca 1/3 av kursboken, måste hinna läsa allt innan onsdag eftermiddag. Dock så är det väldigt lätt text och man kan skumma igenom mycket. Det mesta kan man redan dessutom, så det blir nog inga problem med det. Sen den här jobbiga uppsatsen....!! Vi har ju kommit på ett ämne, men det är ju inte direkt lätt att skriva problemformuleringar och avgränsningar och sådant. Suck.
Ikväll blir det lite bomträning i ridhuset, jag åker ut sent, då jag har kvällsfodringen.
Nu ska jag fixa lite mat och göra mig iordning. Blir väl mer plugg sen när man kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback