Händelselös torsdag

Jaha. Idag har det inte hänt så mycket. Fick lite stressigt imorse, då jag inte orkade gå upp ur sängen förän kvart i nio. Hade bara 55 min på mig tills jag skulle ta bussen vid skolan till Solna. När jag höll på att backa ut bilen på parkeringen så ringde tessan och sa att vi skulle få skjuts istället för hennes tåg var försenat... Jahapp. Då fick jag gå hem igen... Vi kom i god tid iallafall. Först gick nån tjej igenom fysiken, det var faktiskt ungefär det jag kunde. Utom det sista som handlade om hur själva bilden kom till, det var ganska nytt.
Sen gick jag och tessan och köpte varsin sallad, som var....omättande kan man ju säga. Sen en halv torr morotskaka som var..sådär. Vi var tvungna att köpa två påsar godis. Men vi åt bara upp ena, det andra godisen var så äckligt så det ligger kvar i fickan..
Orkade inte rida idag, det var så regnigt och äckligt ute, usch. Fixade iordning lite saker inför tävlingarna i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback