I can do what she can do, so much better

Mm...väntar på god mat! Ska äta grillad fläskfilé med bulgursallad (fetaost, tomater, pistaschnötter,jordnötter...) och sen till "Pirates of the Caribbean" (missa ej på femman kl nio) blir det chips och dip! Och sen är det idol också. Trevligt liv man har att fördriva framför tv:en.  Hungrig!
Pluggat har man gjort 3*45 min idag iaf, får se om det blir nåt mer kanske. Jag ska ju upp klockan sju varje helgdag nu..inte så kul. De som har stallet ska åka bort så jag måste ta:
07.00 Morgonfodring
08.30 Utsläpp
17.30 Insläpp
Slapp iaf ta kvällsfodringen klockan 21.00..några snälla människor förbarmade sig över det. (över mig snarare) Ska ju till STAV på tisdag också. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får börja sätta igång honom nu.  Men nånstans i bakhuvudet så tror jag inte det blir så, typ "Trava 2 min och skritta 30 min och kom tillbaka om 3 veckor..."  SÅ tradigt! Fast det viktigaste är ju att han blir frisk!! Har lärt känna honom så himla mycket bättre nu när man bara haft skrittid tillsammans, så det är ju positivt iallafall. =)
Annars händer väl inte så mycket i mitt liv just nu, samma gamla problem som ältas fram och tillbaka...hoppas det blir nåt av det också och inte bara en dröm...

Kommentarer
Postat av: Nörd

Ska också äta god mat idag.. blir en upprepning från i lördags, fläskfilén med peston och p-gratäng! fast ingen äppelpaj..prutt.

2006-09-22 @ 20:56:17
Postat av: Anonym

obs... inte penisgratäng alltså..

2006-09-22 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback