Skönt med lov..

Idag har jag äntligen skickat iväg det där jäkla sadelpaketet. Började med att jag kollade på internet, och där stod det att jag kunde lämna in det på Vivo här i Tullinge. Så jag tar bilen och släpar in paketet på affären och står i kö i typ 15 min. Då säger hon i kassan: "Nej, den där är alldels för stor, kan inte ta den här" AUUUUGHHH. Då får de ju fan skriva att de inte kan ta stora paket, för de hade ju fan bara en liten hushållsvåg!! Så man fick släpa tillbaka kartongjäveln till bilen och åka till Tumba istället. När man kom dit letade jag överallt efter Postcenter tills jag fick reda på att det låg inne på Ica, jaha ja. Sen när jag kommer dit: "Du måste ha ett pg- eller bg-konto, det går inte med personkonto." JAHA!? Förbannad. Var tvungen att springa ut till bilen IGEN och hämta mobilen för den hade jag såklart inte med mig. SUCK. Som tur var har Skidbytarboden ett BG konto som jag kunde använda.  Nu är det skickat iallafall.

Åkte sedan en sväng till agilitybanan och körde. Inte så länge, typ 40 min kanske. Tränade mest slalom, körde lite gungan också. Det gick ganska bra faktiskt och för en gångs skull lyckades jag pricka in när det var uppehåll med regnet.

Ska åka till stallet snart och sen ska jag hjälpa  Bengan (min farfar) att slänga sopor på Skyttbrink, eller snarare han behöver "min" lilla skrotbil till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback