Pissed off och ledsen

Kan inte förstå att vissa människor ska vara så jäkla griniga.... Om jag råkar göra något fel som inte är med flit , måste man vara så jävla otrevlig och ohjälpsam då. Jag blir så förbannad och ledsen. Idioter.

Provade sadeln idag, den är jätteskön men stel att sadla på...stropparna är av pansar och att spänna sadelgjorden var ju ett helvete! Usch. Men det mjuknar säkert snabbt.

Nä, nu måste jag skaka av mig den olustiga känslan, ska försöka plugga lite nu. Funderar på att åka ut till agilityn imorrn bitti, får se om jag orkar. Nä, det är kanske bättre att jag är hemma och pluggar. Får ta det nästa vecka istället. Tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: bonden begt

Vem är grinig?

2006-10-18 @ 21:58:15
Postat av: Anonym

bonden bengtsson ska det vara... =)

2006-10-18 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback