Ibland ger man bara upp..med allt...

Varför ska allt bara gå emot mig?? Förbannat också.  Fredag den 13:e....

Jag tog på på mig ansvaret att sammanställa ett grupparbete i helgen. Jag sa klart och tydligt att jag skulle göra det idag då vi slutade tolv idag. Inte f'n är det någon jävel som har skickat sitt arbete till mig..så idag kunde man ju inte göra nåt. Det blir kul att sitta och göra allt på söndag kväll.
Scott var hur gnällig idag som helst när jag skulle lämna honom själv en stund. Han började yla och gorma på en gång...måste träna mycket mer. Men ibland känns det så jäkla hopplöst. Kommer han nånsin kunna vara ensam hemma. Skit.
Annars har jag kommit fram till en del andra saker om en person och det är hopeless...
Varför alltid jag? Måste jag alltid vilja ha det jag inte kan få? Självförtroendet går i vågor så man inte blir klok på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback