I´m proud of myself

112492-6

Här är den frillan jag ska ha..haha! Den är ju skitsnygg ju...

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Jag ska börja mitt nya liv imorgon. Det är sant! Jag ska köpa de kläder JAG vill ha, se ut som JAG vill och inte bry mig om vad alla andra tycker. Sen ska jag bli modigare och inte så tyst, jag ska SKITA i vad alla andra tycker om mig. Vad kan egentligen hända? Jag ska njuta av det jag har, inte tänka på vad jag saknar, jag ska umgås mer med vänner, ska träna mer med Scott, ska gå ut mer och träffa folk, bli bättre på att plugga så det går bättre på proven. Jag ska prova roliga frisyrer i skolan varje vecka, jag ska njuta av att vara singel och inte känna mig stressad över att behöva träffa någon. Jag ska träna Scott att vara ensam, jag ska sätta igång Wille förhoppningsvis nästnästa vecka, jag ska få min nya sadel!! Jag ska bli ännu mer dryg än vad jag är. Jag ska hålla mig smal, jag ska äta nyttigt, garva SKITHÖGT så ALLA stör sig på det. Jag ska vara sjukt trevlig. Och jag ska bli så snygg så alla smäller av. Ha! Fan vad kul det ska bli. Särskilt för att knäcka vissa. Eller att få nån att ångra sig kanske. Listigt som fan. Fast mest är det för min egen skull. FAN VAD JAG ÄR BRAAAAA!!
Och Tessan, shit vad vi kommer knäcka på lördag! Stureplan, eller? Haha.

Kommentarer
Postat av: T in da mutta fuckin´ house!

Skitbra ju! Jag hänger på din nya livsstil! fast jag njuter av att inte vara singel istället! hehe.. stan på onsdag blir skitbra också! och the stureplan på lördag! olala! Jag vill ha mörkt mörkt mörkt hår!!!! fan ta dig som passar i det och inte jag.. pruttis.

2006-10-09 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback